διαφήμιση στο Facebook Instagram Google

Διαφημίσεις Google ή Facebook / Instagram; Τι να προτιμήσω για την επιχείρησή μου;

Αναρωτιέστε τι διαφημιστική πλατφόρμα ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρησή σας; Google Ads ή Facebook/Instagram Ads; Στο άρθρο αυτό εξετάζουμε λεπτομερώς τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, και πότε η κάθε πλατφόρμα αποδίδει καλύτερα, ώστε να πάρετε τη σωστή απόφαση.

Τι διαφέρει: Google Ads vs Facebook / Instagram Ads

  • Google Ads: Στοχεύει σε χρήστες με αγορά σε σκέψη, εμφανίζοντας διαφημίσεις βάσει λέξεων-κλειδιών στη Google Search, Display ή YouTube
  • Facebook/Instagram Ads: Οδηγεί σε discovery αντί για ανάγκη—εμφανίζει διαφημίσεις ανάλογα με ενδιαφέροντα, δημογραφικά και συμπεριφορά

Κόστος & Απόδοση

Σύμφωνα με στοιχεία του 2025 το κόστος ανά κλικ (CPC) στο Facebook είναι χαμηλότερο αν και οι χρήστες στο Google θεωρούν τα αποτελέσματα καλύτερα παρ’ όλο το ελαφρώς μεγαλύτερο κόστος.

ROI & Σκοπός Καμπάνιας

  • Google Ads: Οδηγεί conversions με 20-30% υψηλότερο ROI σε high-intent αναζητήσεις
  • Facebook/Instagram Ads: Είναι κατά 40% πιο αποτελεσματικά σε awareness campaigns (€ – κόστος ανά εμφάνιση)

Πότε να επιλέγετε ποια πλατφόρμα;

  • Google Ads—Ιδανικό για υπηρεσίες/προϊόντα που ο χρήστης «ψάχνει» ήδη (π.χ. «καθαρισμός καναπέδων Θεσσαλονίκη»).
  • Facebook/Instagram Ads—Καλύτερο για awareness, branding, και εμφάνιση σε καινούργιους πελάτες πριν γνωρίσουν την επιχείρησή σας

Push vs Pull Marketing

Δηλαδή… το Meta είναι push marketing (δεν ψάχνει ο χρήστης), ενώ το Google είναι pull marketing (ο χρήστης αναζητά λύση)!

Στρατηγική συνδυασμού

Οι πιο πετυχημένες επιχειρήσεις συνδυάζουν Google και Facebook Ads: • Awareness με Facebook/Instagram • Conversion με Google — έτσι δημιουργούν ολοκληρωμένα κανάλια από την πρώτη επαφή μέχρι την πώληση

Τι αλλάζει το 2025;

Η διαφήμιση γίνεται πιο αυτοματοποιημένη μέσω AI—όπως τα Google Performance Max και Meta Advantage+. Μερικές φορές όμως, αυτή η αυτοματοποίηση παρεμβαίνει στον έλεγχο και τη διαφάνεια της καμπάνιας σας και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι χειρότερα με το AI… από καλύτερα!!!

Συμπέρασμα

Αν θέλετε γρήγορες πωλήσεις από χρήστες με πρόθεση αγοράς, ξεκινήστε με Google Ads. Αν θέλετε ανάπτυξη brand awareness και στοχευμένο reach σε νέα κοινά—ξεκινήστε με Facebook/Instagram Ads. Κι αν έχετε budget και στόχους, ενσωματώστε και τα δύο.

Θα το κάνετε μόνοι σας ερασιτεχνικά και με κίνδυνο για μεγαλύτερη ζημιά απ’ ότι κέρδος; Ή θα το δώσετε στους ειδικούς;

Η ομάδα μας στην e64.gr αναλαμβάνει τη στρατηγική και διαχείριση καμπανιών που φέρνουν αποτελέσματα.

Δείτε περισσότερα στο https://e64.gr/diafimisi-google/ για διαφήμιση στο Google και στο https://e64.gr/diafimisi-facebook-instagram/ για διαφήμιση στο Facebook / Instagram

Κύλιση στην κορυφή